Szerviz és garancia
Tudom, hogy terméked azért választottad a Prémium Csoport-nál, mert bíztál abban, hogy itt pont a számodra és a feladataidhoz tökéletesen illeszkedő laptopra lelsz, és MAGYAR garanciát tudsz érvényesíteni, ha véletlenül gondod akadna.
Pro tipp: Bármennyire is kiemelten kezeljük termékeinket, sajnos az ördög nem alszik, éppen ezért, ha a laptopoddal bármilyen garanciális gondod adódna, akkor az alábbiak szerint járj el, hogy a választott masinád mielőbb visszakaphasd!
Mivel mindenből a legjobbat akarjuk nyújtani neked, ezért minden termékünket hivatalos magyarországi garanciával adjuk. Így a szervizelés ideje a minimálisra csökkenthető, te pedig minél hamarabb visszakapod a kedvenc laptopodat.
ACER márkaszerviz és garanciakezelés:
Garanciaidőn belül hívd az Acer központi szerviz ügyfélszolgálatát munkanapokon 9-17 óráig a +361 555 52 00 telefonszámon. A hibajegy felvétele után a laptopod el- és visszaszállításáról futár fog gondoskodni.
APPLE márkaszerviz és garanciakezelés:
Hibás terméked az Apple ügyfélszolgálati telefonszámán tudod lejelenteni a +36 80 983 435 telefonszámon.
Továbbá a jótállási feltételekről részletes tájékoztatót találsz az alábbi linken:
http://www.apple.com/hu/legal/statutory-warranty/
ASUS márkaszerviz és garanciakezelés:
Hibás terméked az Asus központi szerviz ügyfélszolgálati telefonszámán tudod lejelenteni munkanapokon 9-17 óráig a +36 1 505 45 61 telefonszámon.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez – a szerviz ügyfélszolgálati hibaelhárítást követően – a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatványt kell majd kitöltened.
DELL márkaszerviz és garanciakezelés:
Hibás terméked a Dell ügyfélszolgálati telefonszámán tudod lejelenteni a 06 80 983 435 telefonszámon.
HP márkaszerviz és garanciakezelés:
Hibás terméked a HP központi hibabejelentő telefonszámán tudod lejelenteni a +36 1 777 75 45 telefonszámon.
LENOVO márkaszerviz és garanciakezelés:
Garanciális futárt kell igényelned a lenovo@tmx.hu email címen. A futár megrendelése díjmentes minden garanciális javítás esetében.
A futár igénybevételéhez az alábbi adatokat szükséges megadnod a fenti email címre küldve:
- megrendelő neve
- szállítási cím
- telefonszám
- termék típusa
- gyári sorozatszám (S/N)
- vásárlás dátuma
- hiba leírása
- csatolmányként pedig a kitöltött jótállási jegy, vagy a számla másolata
Baráti kézfogással a Prémium Csoport Kft. nevében:
Kiss Zoltán – üzleti laptop specialista (ügyvezető)
Legfrissebb a blogról

Érdemes-e egy laptopot 2020-ban offline vásárolni?
Laptop vásárlás előtt érdemes megfontolni, hogy webáruházban vagy a hagyományos módon, offline vásárolsz magadnak gépet.

Miből tudhatod, hogy egy laptop webshop 2020-ban megbízható?
Magyarországon sajnos még mindig sokan ragaszkodnak a készpénzzel való vásárláshoz, ellentétben a világ többi országával, ahol ez már teljesen elfogadott - és bevett gyakorlat.

Laptop vásárlási kisokos: 5+1 prémium tipp
Rengeteg kérdést kapok azzal kapcsolatban, hogy melyik a legjobb laptop, illetve mi az, amit szerintem egy laptop vásárlása során érdemes figyelembe venni.