Hívható: 9:00-18:00 minden hétköznap
+36 76 488 879
premium-csoport-logo-small 0
Rólunk
Blog
Kapcsolat
Márkák

Regisztráció
Hívható: 9:00-18:00 minden hétköznap
+36 76 488 879
Nívós
prémium laptopok keyboard_arrow_down
Felsőkategóriás
prémium laptopok keyboard_arrow_down
Fullextrás
prémium laptopok keyboard_arrow_down

Szerviz és garancia

Tudom, hogy terméked azért választottad a Prémium Csoport-nál, mert bíztál abban, hogy itt pont a számodra és a feladataidhoz tökéletesen illeszkedő laptopra lelsz, és MAGYAR garanciát tudsz érvényesíteni, ha véletlenül gondod akadna.

Pro tipp: Bármennyire is kiemelten kezeljük termékeinket, sajnos az ördög nem alszik, éppen ezért, ha a laptopoddal bármilyen garanciális gondod adódna, akkor az alábbiak szerint járj el, hogy a választott masinád mielőbb visszakaphasd!

Mivel mindenből a legjobbat akarjuk nyújtani neked, ezért minden termékünket hivatalos magyarországi garanciával adjuk. Így a szervizelés ideje a minimálisra csökkenthető, te pedig minél hamarabb visszakapod a kedvenc laptopodat.


ACER márkaszerviz és garanciakezelés:

Garanciaidőn belül hívd az Acer központi szerviz ügyfélszolgálatát munkanapokon 9-17 óráig a +361 555 52 00 telefonszámon. A hibajegy felvétele után a laptopod el- és visszaszállításáról futár fog gondoskodni.


APPLE márkaszerviz és garanciakezelés:

Hibás terméked az Apple ügyfélszolgálati telefonszámán tudod lejelenteni a +36 80 983 435 telefonszámon.

Továbbá a jótállási feltételekről részletes tájékoztatót találsz az alábbi linken:

http://www.apple.com/hu/legal/statutory-warranty/


ASUS márkaszerviz és garanciakezelés:

Hibás terméked az Asus központi szerviz ügyfélszolgálati telefonszámán tudod lejelenteni munkanapokon 9-17 óráig a +36 1 505 45 61 telefonszámon.

A szervizszolgáltatás megrendeléséhez – a szerviz ügyfélszolgálati hibaelhárítást követően – a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatványt kell majd kitöltened.


DELL márkaszerviz és garanciakezelés:

Hibás terméked a Dell ügyfélszolgálati telefonszámán tudod lejelenteni a 06 80 983 435 telefonszámon.


HP márkaszerviz és garanciakezelés:

Hibás terméked a HP központi hibabejelentő telefonszámán tudod lejelenteni a +36 1 777 75 45 telefonszámon.


LENOVO márkaszerviz és garanciakezelés:

Garanciális futárt kell igényelned a lenovo@tmx.hu email címen. A futár megrendelése díjmentes minden garanciális javítás esetében.

A futár igénybevételéhez az alábbi adatokat szükséges megadnod a fenti email címre küldve:

- megrendelő neve
- szállítási cím
- telefonszám
- termék típusa
- gyári sorozatszám (S/N)
- vásárlás dátuma
- hiba leírása
- csatolmányként pedig a kitöltött jótállási jegy, vagy a számla másolata


Baráti kézfogással a Prémium Csoport Kft. nevében:

Kiss Zoltán – üzleti laptop specialista (ügyvezető)

Regisztráció

Már regisztráltál?

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavadat? Ide kattintva kérhetsz újat.

Elfelejtetted a jelszavadat?

Kérlek, add meg az email címedet, amivel regisztráltál, és elküldjük a további teendőket az új jelszó létrehozásához.

Top